beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

poniedziałek, 2 września 2013

Na zakończenie wakacji!

Wakacje niestety dobiegły końca. Wracamy do pracy, choć niekoniecznie ;), nasze dzieciaczki idą do przedszkola, do szkoły, a może by tak powspominać? Kto z Was nie przywiózł z podróży jakiś drobiazgów i pamiątek :) ? 

Na nasze nadmorskie skarby i ku wspomnieniom z wakacji - skrzyneczka. Przypomni wszystkie najlepsze chwile, zachody słońca i spacery po nadmorskich promenadach! Na chwilę obecną czeka na swojego nowego właściciela :) Skrzyneczka oczywiście do kupienia na moim profilu Srebrnej Agrafki (link w pasku bocznym bloga).




Pragnę Was skromnie zaprosić do przeczytania artykułu o mojej skromnej osobie, który powstał dzięki współpracy z portalem Kolczykomania. Administratorom portalu bardzo dziękuje. Jest to pierwszy artykuł na temat mojej twórczości, został doskonale przygotowany i jestem strasznie zadowolona :)
Chętnych zapraszam do lektury :) ARTYKUŁ

8 komentarzy:

  1. profesjonalizm pełną gębą!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam , gratuluję i podziwiam pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna skrzyneczka lece czytać artykuł

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna skrzyneczka, chciałoby się mieć wspomnienia z nad morza :D zaraz odwiedzę artykuł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno z lepszych pudełeczek jakie widziałam. Gratuluję zdolnym rączkom. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności!!! Zbieram szczęke z podłogi :)

    OdpowiedzUsuń