beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

czwartek, 5 września 2013

Kubeczki dla przedszkolaków.

Mój synuś przedszkolakiem! Dumna ze mnie mama. Przedszkolak daje radę i już się przyzwyczaił do nowego otoczenia :) Jak mówi: "Jestem dzielny!"
Pozostając w tematyce, chciałam Wam pokazać kubeczki, jakie powstały do przedszkola na zamówienie. Ich przeznaczenie to oczywiście kredki, pisaki, pędzelki i inne plastyczne rzeczy :) Mój synuś ma swój osobisty, znakomicie nadają się do trzymania tego typu rzeczy. 
Wymiary: 10x10x10 Z miłą chęcią wykonam następne :)

Biedroneczki



Żabki

 
Kubuś Puchatek



Powstała też maleńka szkatułka na "rzeczy znalezione". Dzieciaczki często gubią w przedszkolu przeróżne spinki, guziki i inne drobiazgi. Powstała "Pani żaba", która będzie drobiazgów pilnowała i czekała aż ich właściciele je odbiorą :)

6 komentarzy:

  1. wszystkie świetne, ale ten z Kubusiem Puchatkiem najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaki napewno zachwycone!! Do waszego przedszkola to robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do przedszkola mojej mamy :) dla jej grupy. Dzieciaczki ucieszone, i inne Panie też. Oczywiście Kubuś wygrywa popularnością, a zrobiony był całkiem z przypadku :)

      Usuń
  3. fajny pomysł z tym przedszkolem:) na pewno pudełeczka się przydają:)

    OdpowiedzUsuń