beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

wtorek, 27 sierpnia 2013

Powakacyjnie i chusteczniki z polskim haftem :)

Witam powakacyjnie :)
Wypoczełam, pozwiedzałam i napełniłam głowę nowymi pomysłami na moje prace :) Chorwację zwiedziłam pierwszy raz, było cudownie, bo nie ma większych przeżyć niż odkrywać coś nowego :) Na pewno kiedyś tam wrócę :) i polecam każdemu.
Ale póki co, pokażę Wam jeszcze kilka prac z przed wyjazdu.

Taki był zamysł - zrobić "coś" wyglądającego regionalnie, a nawet polsko. Chusteczniki zamówiła u mnie Pani Joasia. Miały być prezentem dla jej rodziny mieszkającej w USA. Stąd chęć znalezienia charakterystycznego motywu. 
Motyw jest bardzo delikatny, faktura lnianego materiału, z wyhaftowanymi kolorowymi kwiatuszkami. Całość ozdobiłam brązową aplikacją i beżową kokardką :) Powstały dwie sztuki.




A pozostając w tematyce zaoceanicznej, to również na zamówienie brata mojej koleżanki powstał wazonik. Wazon ma być sprezentowany wielbicielce rękodzieła. Naprawdę cieszę się, że są tacy ludzie, którzy doceniają pracę naszych rąk. Gorące pozdrowienia, mam nadzieje, że będzie Pani zadowolona.


3 komentarze:

  1. prześliczne prace! Chusteczniki skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna prace. Pewno,że fajnie jak ktoś docenia to co robimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no ten wazon ...cudny:) oj wracam do decupage. podoba mi sie bardzo

    OdpowiedzUsuń