beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

środa, 11 września 2013

Wymianka lawendowa u Ani

W wakacje wzięłam udział w "Wymiance lawendowej" organizowanej przez Anię. Temat wymianki odrazu mnie urzekł, poczułam wspaniały zapach lawendy, a w oczach migotały mi różne odcienie fioletu :)

Moją parą była Pani organizatorka - to zaszczyt :) Dla Ani przygotowałam lawendowe kolczyki, wykonane z akrylowego kaboszonu i koralików Toho w fioletowym i zielonym kolorze.



Oprócz kolczyków przygotowałam wazonik - ozdobna butelkę. Ania nie raz wyrażała w komentarzach, że bardzo jej się moje butelki podobają, więc przygotowałam jej osobistą, z jej ukochaną lawendą i w pięknym liliowym kolorze.



I do kompletu powstała jeszcze bransoletka w lawendę :)




Cała paczuszka łącznie z przydasiami, w postaci chusteczek decoupage i słodkościami, wyglądała tak:



Od Ani dostałam takie oto cudeńka :) Dziękuje za zorganizowanie super, pachnącej wymianki.

13 komentarzy:

  1. bardzo udana wymianka:) same śliczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lawendę :) Zrobione przez Ciebie kolczyki są po postu bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne kolczyki:) buteleczka jest boska. cuda wysłałaś i sliczne prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie strony dostały super prezenty :)) kolczyki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności, wymianka chyba udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci dziękuję za wspaniałe prezenty. Wymianka była super. Bardzo serdecznie Ci dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszy,że wymianka udana, upominki trafione pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenty wymiankowe :) Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Butelka jest śliczna, razem z bransoletką - piękny komplet. Lawenda super wychodzi w decoupage. Bardzo lubię ten motyw. Fajnie wyszły ci cieniowania na butelce. A kolczyki -no cóż marzenie. Nie umiem niestety robić z koralików - są śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. superowa wymianka :)
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne prezenty wykonałaś,a ta buteleczka to MISTRZOSTWO !!!
    Biegałam przed chwilką po Twym blogusiu,by nadrobić zaległości i stwierdzam,że coraz piękniejsze rzeczy tworzysz Izunia :)
    Pozdrawiam i ślę buziolki :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  12. butelka lawendowa tak mnie zainspirowała , że czas najwyższy własną taką przygotować . Ładnie tu u Ciebie?:)

    OdpowiedzUsuń