beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

wtorek, 4 grudnia 2012

Takie tam inne

W zawirowaniach, które ostatnio mnie ogarnęły, prócz świątecznych kompletów, powstają też proste, niewinne kolczyki, które również w większości mają już swoich właścicieli :)
Zgrupowałam je w jedną beztematyczną całość, a o tak, żeby Wam pokazać :P







WYMIANKA!!!! Dziewczyny przypominam Wam, że za 10 dni mija termin dostarczenia przesyłki do Waszej wymiankowej pary. Jak do tej pory meile przysłały mi 3 osoby. Mam nadzieje, że już niedługo będzie komplet i wszystkie zostaniemy obdarowane ślicznymi podarkami.

5 komentarzy:

  1. Śliczniutkie:) zwłaszcza te białe ciekawie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sztyfty oraz te z przekładkami naprawdę piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Perełkowe kolczyki i motylkowa bransoletka cudowne. Piękna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej!!! Ale ta bransoletka z motylem jest cuuudowna!!!Reszta biżuterii oczywiście również śliczna,ale w bransolecie się zalovałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyle cudna ta branosoletka :)

    OdpowiedzUsuń