beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

wtorek, 1 października 2013

Skrzynki dla Gabrysi i Franciszka.

Pani Kasia, mama 4-letniego Franusia i niespełna rocznej Gabrysi poprosiła mnie o skrzyneczki, w których mogłaby schować ważne dokumenty i pamiątki z lat niemowlęcych swoich dzieci. 
Franciszek zakochał się w samochodach, więc skrzynka z Zygzakiem musiała być. Gabrysię troszkę ukierunkowałam już na Hello Kitty :P choć dopiero czas pokaże, czy nie zabierze skrzynki Franiowi. Wkońcu dziewczynki bywają różne :)









Ostatnio brak czasu na wszystko. Decoupage pochłonął mnie. Większe zainteresowanie sprawiło, że moja biżuterię musiałam odłożyć na drugi plan. Bo czasowo nie daję rady. Ale szykuję dla Was niespodziankę. Coś innego, coś na czasie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Tymczasem dobrej nocy życzę wszystkim :)

10 komentarzy:

  1. śliczne dziecięce skrzyneczki, dzieciom spodobają się napewno!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne te skrzyneczki :-)
    mój 6-letni Franciszek też uwielbia Autka i posiada sporą kolekcję wszystkiego z tymi bohaterami, a jak zobaczył Twoją skrzynkę to krzyknął mi przez ramię: "Ale super!!!"

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, a wykonanie super [ mam coś podobnego ] w realu są świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. super są, ja bym wybrała z samochodzikami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale superaśne!!!! Ta z Hello Kitty bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. No a to jest ładne, zdecydowanie bardziej powinnaś zająć sie takimi rzeczami niż kiczowatymi kolczykami !!!!
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarze. Wszystko jest kwestią gustu, jednym się podoba, drugim nie. A ja robię to co kocham. Pozdrawiam

      Usuń