beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

wtorek, 8 października 2013

Kiermasz Rękodzieła Artystycznego w Krakowie - zapraszam


Chciałam Was serdecznie zaprosić na kiermasz, organizowany w Krakowie, z okazji Tygodnia Bliskości. Na kiermaszu wystawi się mnóstwo utalentowanych ludzi, będzie co oglądać. Moje prace również będzie można tam zobaczyć, więc kto z Krakowa - zapraszam! Szykuje się słoneczny dzień idealny na spacer całą rodzinką :)

Jednocześnie przypominam o trwających zapisach na moją wymiankę mikołajkową :) Zapisać można się TU

3 komentarze:

  1. Oj gdyby to było, ciut bliżej z chęcią bym przyjechała a tak niestety pozdrawiam Dusia [ na wymiankę nie mogę zapisałam się wcześniej , i tak mam 3 do wykonania ] przykro mi bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak daleko od centrum. Studiuje na ueku i prawie mam zjazd... tylko nie zdążyłabym obrócić w czasie przerwy...

    OdpowiedzUsuń