beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

środa, 21 sierpnia 2013

Skrzynki na zabawki.

W ostatnim miesiącu miałam sporo zamówień od moich małych fanów :) Powstało kilka skrzynek i szkatułek dla malutkich dziaciaczków.
Dużą popularnością cieszą się skrzynki 20x30x14 w których nasze dzieci mogą schować wszystkie swoje skarby. Skrzyneczki robiłam juz kilka razy, mój synek bardzo ją lubi i chowa w niej swojego ulubione autka. Tym razem nowymi posiadaczami skrzynek zostali:

Jeżyk



Ola




Kubuś



Skrzyneczki trafiły już do swoich nowych właścicieli. Nikogo chyba nie dziwi, że chłopacy są tak nudni ;) ale zygzak skradł serce nie jednemu :) Tym bardziej ucieszyłam się z możliwości wykonania skrzyneczki dla dziewczynki :)

3 komentarze:

  1. ta dziewzczęca jest bardzo urocza, wszystkie napewno się spodobały maluchom
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fanie mieć taką spresonalizowaną skrzyneczkę na skarby:) są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie fajne :) i bardzo mi sie podobaja te imiona z boku :)

    p.s. zaraszam po odbior wyroznienia :)

    OdpowiedzUsuń