beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

wtorek, 30 kwietnia 2013

Słoneczniki na majówkę :)

Już jest - urlop. Co prawda tylko 5 dni, ale i na taki chętnie pójdę. Wyjeżdżam za miasto, więc nie będzie mnie kilka dni. Przed wypoczynkiem chciałam się jeszcze pochwalić kolejnym decoupage`owym drobiazgiem. Eksperyment, bransoletka wykonana po raz pierwszy. Nie wiedziałam jak wyjdzie lepienie chusteczki do obłej formy bransoletki. Efekt bardzo mnie zaskoczył :) i jestem bardzo zadowolona, chętnie wykonałabym więcej :)







Przypominam wszystkim chętnym, że trwają zapisy na organizowane przeze mnie CANDY.
Życzę wszystkim słonecznej pogody i udanego majowego wypoczynku.

6 komentarzy:

  1. śliczna! moja surowa cały czas leży w szufladzie i czeka na wene:P

    OdpowiedzUsuń
  2. te słoneczniki są obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci to wychodzi!!Zgłaszam się do Ciebie na szkolenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super Ci wyszło :) oj widzę że konkurencją nie śpi :P
    moze ja też sie na szkolenie zapiszę do Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń