beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

wtorek, 30 października 2012

"Babie lato" u Diana-Art - podsumowanie

Dwa miesiące temu zapisałam się na wymiankę pt.: "Babie lato" organizowaną przez Diana-Art. Tematyka była w miarę jasna - babie lato, nasza piękna jesień i jej kolory :) Zdecydowałam się wykonać dla mojej wymiankowej pary - zanci - plecione kolczyki w jesiennych kolorach i naszyjnik, kojarzący się zarówno z porą roku, jak i lekkością, latającego w powietrzu babiego lata. Hmmm tak to napisałam, mam nadzieje, że zrozumiałyście o co mi chodziło :P

Mój prezent dla zanci wyglądał tak:

  A tu preciosa z bliska:


Od zanci w ramach wymianki dostałam: 
Śliczną tacę, wykonaną metodą decoupage i deseczkę z moim imieniem. Przepraszam za jakoś zdjęć, ale robiłam wieczorem w domu, a mój aparat do najlepszych nie należy. Oczywiście mnóstwo przydasi i słodycze, za które żanci bardzo dziękuje :)





W tym miejscu chciałam bardzo podziękować Diana-Art za zorganizowanie fajnej i tematycznej wymianki. Myślę, że wszystkie prace ukazały piękno i kolory naszej polskiej jesieni :)
I przepraszam, że tak późno, ale miałam chwilowy zastój twórczości, który teraz rusza z kopyta, bo do świąt mam mnóstwo zobowiązań :)

8 komentarzy:

  1. super wymianka :) jeszce raz pieknie dziekuje za cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękności stworzyłaś:)))A jakie cuda dostałaś!!!Gratuluję udanej wymianki:)Żałuję,że nie wzięłam w niej udziału ;(
    Widzę u Ciebie mnóstwo fajnych blogów,które organizują świetne Candy,hmm...chyba się również zapiszę.

    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba tez wezmę udzial w tego typu wymiance bo to super sprawa:D Piękna biżuteria i prezenty które otrzymałas tez świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna ta wymianka, ja wszystkie lubię, a najbardziej to, że nigdy nie wiadomo co się dostanie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są śliczne, takie eleganckie :) Naszyjnik trochę za bardzo kojarzy mi sie z kawałkami patyczkow, ale moze na zywo to wrazenie jest niwelowane

    OdpowiedzUsuń
  6. piękną bizuterię przygotowałas na wymiankę

    OdpowiedzUsuń