beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

środa, 4 lipca 2012

Urlop nad morzem :)

Na dwa tygodnie muszę się z Wami pożegnać. Wyjeżdżam nad morze - na zasłużony :P urlop. Kierunek - Sianożęty. Radość jest ogromna, bo jest to pierwszy wyjazd mojego półtorarocznego synka :) Mam nadzieje, że mimo zapowiadanych prognoz pogoda nam dopisze i słoneczko nie będzie nas opuszczać :) 

Zostawiam Was z moim Candy - dziękuje wszystkim dziewczyną, które już zgłosiły się do zabawy - zapraszam kolejne osoby do udziału :) Mam nadzieje, że przybędzie Was jeszcze trochę :) Przypominam, że "Candy wakacyjne" trwa do 31 lipca 2012. Losowanie 3 osób - 1 sierpnia.

Żebym nie była taka zła, dołączam kilka foteczek moich ostatnich fioletowych kolczyków. Kolor przeze mnie, i nie tylko myślę :) , bardzo lubiany, dlatego tak często mieszam go z innymi kolorami. Tym razem powstały kolczyki z (kolejno od góry):
- jadeitu fasetowanego + marmuru zielonego
- jadeitu fasetowanego + posrebrzanej kulki
- marmuru ametystowego

Serdecznie Was pozdrawiam i do zobaczenia za dwa tygodnie (ok 21 lipca)



5 komentarzy:

  1. Kolczyki są rewelacyjne. Świetnie łączysz koraliki i wychodzi cudo :)
    Nad morze? Ale fajnie, ja też chcę :)
    Na pewno będzie fajnie.
    Czekam na nowe posty po powrocie, bo czuję, że będę tu często zaglądać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Dzięki, że wyłączyłaś weryfikację słowną :)
      Teraz pisze się o niebo lepiej :)

      Usuń
  2. O to koło mnie! Życzę udanego urlopu. kolczyki wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się takie długie proste, nie odwracają uwagi, ale podkreslają urodę

    OdpowiedzUsuń