beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

wtorek, 31 lipca 2012

Odliczanie czas zacząć

Witam Was. Zostało jeszcze kilkanaście godzin do końca Candy. Mam nadzieje, że znajdzie się jeszcze ktoś chętny do udziału w zabawie.
Nagrody są już gotowe, wrzucę jutro foteczki. Kolczyki zrobiłam w odcienie kryształu górskiego, czyli pasujące, każdej z Was, niezależnie od koloru oczu, włosów czy ubrania. Baleriny zrobiły się ciut bardziej puchate i okrągłe. Mam nadzieje, że wygranym spodobają się moje prace :)
Życzę wszystkim powodzenia.

Jeśli chodzi o nowe prace to trochę Was zaniedbałam :( Po urlopie mam lekkie zaległości w pracy i nie mogę znaleźć wolnej chwili na skoncentrowanie się na biżuterii. Ale od przyszłego tygodnia wezmę się do roboty. W końcu czekają nowe kamyki, i wypada zrobić nowe zamówienie :)

Pozdrawiam Was serdecznie, a żeby post nie był łysy i bez zdjęć wklejam foto z pięknym zachodem słońca znad naszego polskiego morza :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz