beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

wtorek, 5 marca 2013

Pisanki, pisanki - początek :)

Witam po kolejnej dłuższej przerwie. Niestety jak się chce pogodzić wiele rzeczy w jedną całość,nie zawsze wychodzi :) cóż, trzeba się przyzwyczaić. Dlatego też szkolenie w pracy, biżuteria i ozdoby wielkanocne przygotowywane na kiermasz pochłonęły mnie całkowicie. Ale znalazłam chwilę, więc jestem i streszczam wszystko po kolei :)

Oczywiście Kiermasz Wielkanocny, w którym biorę udział znajduje się aktualnie na pierwszym miejscu. Prócz kurczaków i zajączków, powstają też pisanki, różnego rodzaju. Oto pierwsze z nich, z aplikacjami świąteczno-kwiatowymi :)


Zaraz po mojej decyzji o udziale w kiermaszu, jak na złość posypały się zamówienia biżuteryjek. Nie to, że nie lubię, bo kocham tworzyć nowe błyskotki, ale dlaczego akurat wszystko na raz? Cóż wzięłam to na siebie, i przyłożyłam się najpierw do biżuterii :) Na sam początek wykonałam bransoletkę, która ma byc dodatkiem do kupionego wcześniej kompletu z sieczki koralowej.


Na specjalne zamówienie, specjalnie na nadchodząca wiosnę powstały dwie pary kolczyków, dla małej niespełna 3-letniej damy :) Ola wygląda w nich ślicznie.



 Prócz zamówień indywidualnych były tez prośby o przeróbki swojej, jak to się jedna Pani wyraziła "nudnej" biżuterii, w bardziej młodzieżową :) Do przeróbki dostałam najprostszą bransoletkę na żyłce z krzemienia pasiastego w sieczce. Bransoletkę urozmaiciłam dwoma ozdobnymi sznurkami, na które nawlekłam koraliki modułowe. 



Wśród Pań duże powodzenie mają perełki, szczególnie w czerwieni, choć śliwkowy fiolet, równiez przypadł do gustu pewnej pani :)


To narazie tyle. Mam jeszcze parę nowych pisanek, ale niestety nie zrobiłam jeszcze zdjęć. Obiecuję poprawić się w następnym poście :) Póki co zmykam, trzeba ogarnąć dom i zająć się znowu ozdobami wielkanocnymi :)

8 komentarzy:

  1. oj kochana dzieje się u Ciebie:) ale to tylko sie cieszyć:) sliczne pisaneczki jak i biżuteria:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niech moc bedzie z Tobą kochana :) cudne te pisanki
    a i komplety śliczne :) te ostatnie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wyroby :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pisaneczki:) U Ciebie zawsze takie wypieszczone, idealne:) Chciałabym tak umieć:) A z biżutek wpadła mi w oko ta przerabiana bransoletka:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka super wyszła!! i Te perelki też ciekawe, sama nie wiem, które ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisanki świetneee!!!
    Biżutki dla Młodej Damy słodkie!!!
    Ale ta bransoleta zmodyfikowana mnie oczarowała!!!Nawet nie chcę wiedzieć jak wyglądała przed metamorfozą ;)Naprawdę wszystko wyszło genialnie Zolniacho ;)

    Buźki ;)***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale te kurczaki są świetne :) super Ci wyszło. Świetny pomysł z tą bransoletką na "warkoczyk" Fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń