beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

środa, 16 stycznia 2013

Tymczasem w kuchni

Póki moja wena artystyczna nie powróci na dobre i nie wygoni ze mnie tego lenia, buszuję w kuchni. Ostatnio znów miałam okazję do zabawy lukrem plastycznym. 
Moja przyjaciółka obchodziła urodziny w Sylwestra, a teraz postanowiłyśmy zorganizować jej taką późną imprezkę urodzinową. Jako niespodzianka powstał pierwszy, w moim wykonaniu, torcik piętrowy, ale mniejszy niż zwykle, bo to był tort "mini" :) Ale jak zwykle smaczny (wnioskuję po pustych talerzach) i chyba nieźle się prezentujący ;P

Kasiu, jak doczytasz posta ;) - jeszcze raz - STO LAT!


5 komentarzy:

  1. śliczny torcik, ale ja już zmykam, bo przez takie pyszności, to jeszcze nie wytrwam w swoim postanowieniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowy :)
    powiedz mi na ile bys wycenila taki torcik tylko troche wiekszy ;) moze byc na maila odpowiedz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cudo!!! I napewno pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zdolności do robienia takich pięknych tortów, wychodzą Ci fantastyczne, gratuluję zdolności :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny:) Śliczne kolorki:) też chętnie bym taki zjadła:)

    OdpowiedzUsuń