beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

czwartek, 19 kwietnia 2012

Galeria wspomnień nr 8

Kryształy Swarovskiego - tak tego też próbowałam. Sama mam trzy komplety takich świecidełek. Idealne na wyjątkowe okazje, śluby, wesela, itp. Jeden z kompletów wykonałam kilka lat temu dla koleżanki. Generalnie każdy je lubi, choć ostatnio często zastępowane są przez kryształki szklane, które prócz charakterystycznego odblasku kryształów Swarovskiego, nie różnią się od nich niczym. No może tylko ceną :)
Każda z Was powinna mieć taki mały skarb w swoim domu, by poczuć się wyjątkowo, kiedy przyjdzie na to okazja :) Taki mały "zaskórniak" na TEN właśnie dzień.
Przepraszam za jakość zdjęć, niektóre robione były dawno temu, innym aparatem, a teraz nie mam jak  im zrobić zdjęć, bo ich nie mam poprostu. Wybaczcie :)











1 komentarz:

  1. zgadzam się że każdy powinien mieć, sprawdza sie na tyle okazji

    OdpowiedzUsuń