beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

środa, 29 lutego 2012

Trendy 2012

Przeglądałam ostatnio neta w poszukiwani odpowiedzi: co światowa moda szykuje nam na zbliżającą się wiosnę 2012? Nie będę się tu wypowiadać w kwestiach mody - ubrania, bo to nie moja broszka :), chciałabym jednak napisać coś o tym, co wyczytałam na temat biżuterii.
W nadchodzącym sezonie oczy wszystkich skupiają się na biżuterii ręcznie robionej, z racji jej dużej różnorodności. W sezonie dominować będą odcienie delikatne, subtelne, dodające elegancji, ale i kolorowe i wyraziste jako element wariacji. Dwa wzory, które zdecydowanie dominowały wśród oglądanych prze mnie zdjęć to:
  • duże metalowe koła, zdobione koralikami w różnych kolorach, niekiedy z motywem kwiatów
  • długie kolczyki, których podstawą były głównie łańcuszki - pozaczepiane na nich różnego rodzaju delikatne koraliki, płaska masa perłowa, lub gęsto pozaczepiane cienkie łańcuszki tworzące zwisający "ogon"
Nie pozostaje mi nic innego  jak tylko spróbować sprostać przyszłym wymogą mody. Start wiosny - już 21 marca. Być może uda mi się, choć w niewielkim stopniu trafić w Wasz gust.

Na tę chwilę zapraszam Was na moja stronę internetową, na której można nabyć moje skromne biżu, być może znajdziecie tam coś dla Siebie. W razie pytań proszę o kontakt meilowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz