beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

piątek, 24 lutego 2012

Deszczowo-zimowy poranek

Dzisiejsza pogoda niczemu nie sprzyja. Jestem śpiąca, nic mi się nie chce i nie mam co robić, a chciałam nadmienić, że jestem w pracy :P Powoli zabieram się za robienie zdjęć moim ostatnim kolczykom i bransoletkom. Choć średnio jestem zadowolona - być może ta pogoda tak na mnie wpływa - to myślę, że komuś mogłyby przypaść do gustu moje dzisiejsze wyroby. Jakby co piszcie na meila.
Popołudniu postaram się zamieścić trochę zdjęć, a już wkrótce założę jakąś galeryjkę, żeby poddać waszej ocenie moje skromne "początki".

Niestety zbyt późny powrót do domu uniemożliwił mi dodanie zdjęć - zawsze jakieś wytłumaczenie jest. Ale żeby łyso nie było, dodam choć jedne kolczyki stworzone wczoraj :) Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz