beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

środa, 22 października 2014

A teraz czas na herbatkę :)

Czas na herbatę, a w najbliższym tygodniu herbaciarek będzie kilka. Takiego angielskiego klimatu się zachciało.

Mała, 4-przegródkowa herbaciarka wykonana dla kogoś z Was. Dostępna od zaraz w moim w sklepie na Dawanda (link w bocznym pasku). Angielski styl udekorowanego wieka, z lekką filiżaneczka, w starciu z soczystą zielenią pudełka i różową wstążeczką. Ryzykowne połączenie, jednak mi się bardzo podoba. Ciekawa jestem waszych opinii. I oczywiście zapraszam do zakupu.




6 komentarzy:

  1. piekna serwetka! a zieleń pasuje do listków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło, nieoczywiste zestawienie kolorów często daje ciekawe efekty, jak właśnie u Ciebie.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej wybrać nie mogłaś super , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Pozdrawiam zapraszam do mnie na bloga http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/ oraz FB https://www.facebook.com/handmade.with.love.by.klaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Też robiłam herbaciarkę z tej serwetki, ale w zupełnie innej kolorystyce. Nie wpadłabym na takie połączenie, ale efekt mi się podoba :) Czym robiłaś napis?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt uzyskałaś, myślałam, że napis jest zrobiony jakąś konturówką, wygląda bardzo przestrzennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń