beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

środa, 1 stycznia 2014

Podsumowanie 2013 i postanowienia na 2014 :)

Rok 2013 za nami. Były miłe chwile, troszkę drobnych sukcesów, wspaniałe i wymarzone wakacje , ale i trochę przykrych wydarzeń w życiu osobistym :/

Na nowy 2014 życzę nie tylko sobie, ale i Wam wszystkim zdolnym i utalentowanym blogerkom, mnóstwo nowych pomysłów do realizacji Waszych dzieł, dużo nabywców i osób podziwiających Wasze prace, bo to przecież motywuje do dalszej pracy :)

Mam jeszcze trochę zaległości z zeszłego roku, więc niech to będzie taki post podsumowująco zamykający :)


Z Dusią lubię wymieniać się prezentami. Nie znam jej osobiście, ale wirtualnie jest niesamowitą osobą i zapewne podobnie jest na żywo :) Dusia tym razem poprosiła o wykonanie chustecznika i herbaciarki. Były to prezenty mikołajkowe dla jej znajomych.






Ja natomiast otrzymałam poduchy dla mojej mamy, choinkowe bombeczki i aniołki oraz kolejne poszewki świąteczne (jedna z nich widoczna jest obok mojego synka) obydwu nie uchwyciłam, bo odrazu zostały mi zabrane przez mamę :)






Kolejną wymianką w której wzięłam udział była wymianka mikołajkowa u Małopolanek, a moją parą była Ala z bloga dom z mozaikami :)

W mojej paczce wysłałam świąteczną skrzyneczkę, zakładkę do książki, sznurkową bransoletkę i słodkości :)



Otrzymałam wymarzone szydełkowo-koralikowe bransoletki. Książkę opatuloną w filcową okładkę z płatkiem śniegu, breloczek filcowy i inne śliczności.


W związku ze świąteczną aurą i różnymi planami, równolegle z bombeczkami powstawały nie tylko butelki, ale i skrzyneczki, które zdążyłam uwiecznić jedynie na świątecznym kiermaszu :)





To tyle zaległości, uff trochę tego było :) W nowy rok wchodzę z nowymi planami, chciałabym wrócić więcej do biżuterii, nie opuszczając decoupage, z którym w minionym roku związałam się bardzo mocno :) Plany są i chciałabym w najbliższym czasie wcielić je w życie. W najbliższym czasie planuję również niespodziankowe candy dla Was, więc atrakcji nie zabraknie. Dziękuje że ze mną jesteście!

11 komentarzy:

  1. Niech ten 2014 popatrzy na nas przyjaźnie i z pobłażliwością,
    otoczy zdrowiem i humorem,
    niech się nie dąsa i nie smuci,
    niech będzie podporą - silnym ramieniem,
    wsparciem duchowym,
    energią, z której można czerpać bez dna,
    siłą, która góry przenosi
    i marzeniem, które się spełnia
    WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy pokazałaś od razu na starcie, ale kto mieszka w domu z mozaikami:)?- nie wiem, nie znam się:) pozdrawiam serdecznie papa

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne decu! muszę udać się do Ciebie na nauki:) za to polecam się z szydełkowymi :)

    Iza, i dla Ciebie pomyślności w Nowym Roku!
    A moich 'zaglądaczy' to chyba jednak będę musiała zdobywać od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to wszystko piękne! Chustecznik jest przesliczny. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie ,że prześliczne prace tworzysz [ mogę liczyć na zaciśnięcie współpracy?] na Nowy rok życzę Ci Izabelo wspaniałych prac i wymianek takich jak miałyśmy ha ha [ inni mogą tylko nam pozazdrościć ] zdrowia i ludzi spotkanych na drodze wspaniałych i życzliwych jak Ty pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że możesz :) Dusiu współpraca z Tobą to czysta przyjemność ;) i każdemu życzę takich wymianek, bo naprawdę były rewelacyjne :)

      Usuń
  6. Iza - mam na imię Ala i to ja wysłałam Ci prezenty - niespodzianki bo byłam Twoją parką w Wymiance u Małopolanek :o) Pozdrawiam z domu z mozaikami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za gafa :P przepraszam Cię, ale mi sie wszystko poplątało :) Już naprawiłam błąd :P

      Usuń
  7. piekne decoupagowe skrzyneczki:) Szczęsliwego Nowego Roku Izo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego w tym Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace zarówno Twoje jak i innych [ nawet Dusi widzę] prześliczne wszystko pozdrawiam Anulka Wszystkiego Dobrego na ten Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń