beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nominacja do Liebster Blog Award

Jest mi bardzo miło i jestem w leciutkim szoku, bo oto dostałam nominację do Liebster Blog Award od Magdy. Bardzo ci dziękuje! 

Teraz odpowiadam na pytania zadane mi przez Magdę:
1. Dlaczego blog?
Nie ma lepszego sposobu na kontakt z ludźmi i dzielenie się z nimi tym, co się kocha.
2. Uzależniona/uzalezniony jestem od ...
... komputera :P
3. Mam w sobie coś z...
... z myszy - kiedy trzeba przycisnąć pazura, sidzę cicho pod miotłą :)
4. Coś na poprawę humoru ?
Lodyyyy.
5. Po co biedronce kropki?
Hmmm, żeby nie było nudnie :)
6. Czy "białe jest białe a czarne jest czarne" ? ;)
Nie zawsze.
7. "Czy wiesz czemu wilk tak wyje w księżycową noc... " :P
Hehh, no nie :)
8. Twój przepis na naleśniki :)
4 jajka, na każde jajko 4 czubate łyżki mąki=12, szklanka mleka, proszek do pieczenia na czubek noża, woda mineralna gazowana, do uzyskania konsystencji gęstej śmietany :)
9. Pierwsza rzecz jaką robisz rano?
Myję się.
10. Śnieg po pachy czy piach w butach?
Piach w butach.
11. Jakby mi się chciało tak jak mi się nie chcę to bym ...
... umiała więcej.



Kolejną nominację przekazuję:

A teraz dziewczyny pytania/zadania (ograniczę się do 5, żeby było prościej):

1. To co tworzę, tworzę bo....?
2. Najlepiej nad morzem w lecie czy zimą w górach?
3. Sprawdzony przepis na muffinki poproszę :)
4. Największy obciach na ziemi to.....?
5. Twój twórczy pomysł na nadchodzące święta to ....?

Dziewczyny powodzenia! Gratuluję Wam serdecznie i jeszcze raz dziękuje Magdzie na nominację.

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję, posta z zabawą zrobię w niedalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za zaproszenie do zabawy. Postaram się coś napisać w następnym poście

    OdpowiedzUsuń
  4. To widzę że każdy ma inny przepis na te nalesniki

    OdpowiedzUsuń